Het Amsterdamse reclamebureau Hotel L'Amour en Bombilate Media kondigen een strategische samenwerking aan.
Bombilate Media, in 2016 opgericht door Stacey Rookhuizen, heeft als doel een brug te slaan tussen de reclame- en televisiewereld. Het bureau ontwikkelt zowel merkcampagnes als tv-formats voor merken als ANWB, Sportlife en Greetz. Hotel L'Amour, opgericht door onder meer Aad Kuijper, heeft in slechts een jaar tijd grote merken aan zich weten te binden, zoals Jumbo, Hema en Riedel.
Peter van Rij, medeoprichter Hotel L'Amour, kijkt terug op een 'geweldig eerste jaar', maar ziet ook dat het als beginnend bureau nog niet alles zelf kan. 'Daarom is het belangrijk om ons pallet te verbreden met specialisten uit andere disciplines. Door de samenwerking met Bombilate Media krijgen we toegang tot de televisiewereld en ontstaan er nieuwe mogelijkheden.'
Stacey Rookhuizen: 'Bij toeval ontmoette ik Aad Kuijper. Onze overeenkomst? We houden allebei van mooie verhalen vertellen. Hotel L'Amour op een scripted manier, Bombilate unscripted, dus zonder acteurs en met échte mensen. Het is prachtig dat deze combinatie vanaf nu onder één dak is te vinden.'
Rookhuizen en haar team trekken hiermee in het pand van Hotel L'Amour in Amsterdam-Noord. Van Rij: 'Hoe de samenwerking precies gaat verlopen, moeten we ontdekken. Ik ga ervanuit dat als we formats kunnen bedenken die waarde toevoegen, het voor al onze klanten interessant kan zijn. Ook voor merken die nog geen klant bij ons zijn, trouwens.'
Lees ook: DDB-trio begint nieuw bureau Hotel L’Amour, Hema eerste klant