De grootste bouwmarkt van Nederland kiest na 8 jaar opnieuw voor J. Walter Thompson Amsterdam. Aan de keuze ging geen pitch vooraf.
Goed eten is weten wat je eet. Zo luidt het thema van de nieuwe MVO-campagne van Plus.
‘Goed eten’ blijft centraal staan, nu met de boodschap dat je daarmee ook goed voor elkaar zorgt.
ING heeft met behulp van experts de stem van Rembrandt gereconstrueerd. De actie is goed opgepakt door de media, maar wat levert het op?
Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff volgen vertrekkende Joris Kuijpers op als executive creative directors.
Tijdens SXSW is door J. Walter Thompson en fotograaf Jimmy Nelson de ‘Preservation Robot’ onthuld.
Het uitzendconcern verruilde (toen nog) UbachsWisbrun/JWT in voor Publicis. Na een oriëntatie kiest het nu opnieuw voor JWT Amsterdam.
Het personeel is klaargestoomd om de nieuwe slogan ‘Altijd op zoek naar de wow voor jou’ waar te maken.
Creatief team maakt overstap van XXS Amsterdam naar J. Walter Thompson.