Plus komt deze week met de vijfde uiting in het rijtje van emotionele commercials. Dit keer zijn de hoofdrollen voor een opgroeiende jongvolwassen kleinzoon en zijn opa. De jongen zorgt goed voor zijn grootvader door steeds bakjes eten te brengen. Geen kant en klaar-bakjes uit de supermarkt, maar zelf klaargemaakt. ‘Goed eten’ dus.
Gouden Loeki
Manager merk & communicatie bij Plus, Okke Wiarda, zegt dat de emotionele richting die Plus heeft gekozen duidelijk aanslaat bij het Nederlandse publiek. ‘Afgelopen jaar eindigden we met twee films bij de laatste tien van de Ster Gouden Loeki.’
Credits
PLUS Supermarkten
Manager Brand & Communication: Okke Wiarda
Marketing Manager: Esmée Blom
Campaign Manager: Marieke Lazeroms
J. Walter Thompson Amsterdam
Creative Partner: Bas Korsten
Creative Lead: Chris Sant, Dieuwer Bulthuis
Business Lead: Budi Gonzalez de Chaves
Senior Concept Producer: Charlene Thomas
Screen Producer: Kirsten van den Berg, Monique van Smaalen, Kiek Beljaars
Pink Rabbit
Director: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Executive Producer: Mireille Lampe & Monique van Beckhoven
Producer: Floor Schroeijers
MRTN
Editor: Martin Heijgelaar
Captcha!
Compositing: Daniël van der Kaaden
Grading: Barry Clarke
Amp.Amsterdam
Music: Joe Buck – The way you make time
Music Supervision: Jarl Hector
Studio Alfred Klaassen
Sound: Jacco Lenstra
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!