Swapfiets is 10! Reden voor een verjaardagsinterview met ceo Marc de Vries en innovatiemanager Luuk de Leeuw.
CAMPAGNEPRAAT | Ons kritisch duo moest even wennen aan de leasefietsconstructie, maar ziet toch wel brood in het service-idee.
Met het abonnement op Sonos-apparatuur en bijbehorende marketing wil het premium audiomerk de jongere doelgroep beter bedienen.
De campagne, van de hand van Colab en Better Call Sol, wordt uitgerold in vijf Europese landen, waaronder Nederland.
Fietsabonnementenbedrijf Swapfiets bestaat acht jaar. Aan CEO Marc de Vries de vraag welke strategie er achter de wereldwijde groei zit.
Bij de uitreiking van de prestigieuze vakprijs voor beste sponsorcases wonnen Team Jumbo-Visma en TDE liefst drie hoofdprijzen.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Isabelle Pinckaers van Swapfiets.
De fiets-als-een-service-aanbieder roept mensen op zich aan te sluiten bij de Swapfiets-beweging om bij te dragen aan meer leefbare steden.
‘Het moet meer bekend worden waar wij in geloven.’