Het gaat om honderdduizenden items. 'Weggooien is zonde en bovendien niet duurzaam', aldus Jumbo.
‘We konden niet anders dan inhaken op de opmerkelijke uitspraken van de bondscoach.’
Rocco Mooij over de man in pak die het houterigst danst als zijn land kampioen wordt.
LIVEBLOG WK | Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste marketing- en communicatienieuws rondom het WK Voetbal in Qatar.
Het liefst doen bedrijven überhaupt geen uitspraken over hun al dan niet aanwezige marketingactiviteiten.
'Is er dan helemaal geen luchtig nieuws omtrent het WK? Natuurlijk wel!', aldus creatief Dieuwer Bulthuis.
‘We steunen Oranje, maar níet het toernooi’, zegt marketingmanager Marjolein Mens over de campagne met John de Wolf en Paul Elstak.
De super is zich bewust van de gevoeligheden, maar beseft ook dat veel mensen voetbalfan zijn, zegt Johan van der Zanden.
Fitzroy bedacht de actie. De rouwband is ontworpen door kunstenaar Piro.