Met de opvallende campagne wil VodafoneZiggo zich beter in de kijker spelen van potentiële medewerkers.
Het betreft het laatste werk van de hand van Steam. De politie heeft jaarlijks zo’n 7.500 vacatures openstaan.
De luchtvaartmaatschappij wil met Tech & Data meer IT'ers aantrekken. Kaliber is verantwoordelijk voor de strategie en creatie.
De campagne draait om het werven van personeel én het uitdragen dat Bolt en partners emissievrij rijden hoog in het vaandel hebben staan.
Samen werken, samen winnen. Met die boodschap probeert de kansspelaanbieder talent op het snijvlak van technologie en marketing te werven.
De pizzaketen wil met de actie jongeren aanspreken. Solliciteren kan via WhatsApp.
‘We willen een indringend en hoopvol beeld schetsen van werken in de zorg’, aldus marketingmanager Sjoerd Beumer.
Arbeidsmarktcampagne richt zich op 'jongeren die in zichzelf geloven'.
DentsuAchtung wil dichterbij talent komen, waar het Mediacollege onderdeel wordt van de dagelijkse praktijk.