VodafoneZiggo blaast 90's hit No Limit nieuw leven in om medewerkers te werven

Met de opvallende campagne wil VodafoneZiggo zich beter in de kijker spelen van potentiële medewerkers.

Een campagnestill
Afbeelding: aangeleverd

Ook VodafoneZiggo zoekt nieuw personeel, naar eigen zeggen van elk opleidingsniveau en alle leeftijdscategorieën. Die boodschap moet 'blijven hangen als een oorwurm', meldt het persbericht. En dat moet lukken met een wervingscampagne (bureau: Kaliber) gebouwd rond de 90's hit No Limit van 2 Unlimited.

De klassieker is opgefrist door Bas Bron, bekend als de man achter het geluid van De Jeugd Van Tegenwoordig. Die groep heeft net een nieuw, succesvol album uitgebracht. De rap van No Limit is ook vernieuwd, volgens VodafoneZiggo om helemaal aan te sluiten bij de cultuur van het bedrijf (kernwoorden: divers, grenzeloze mogelijkheden, het aangaan van challenges). Bij het nummer hoort ook een call to action, namelijk de regel 'let me hear you say yeah'. 

Medewerkers in actie

Het nummer heeft ook een eigen videoclip gekregen, onder leiding van regisseurs Jonas Beck en Caio Silva. Zij werkten eerder met succesvolle Nederlandse artiesten als Frenna, Ronnie Flex en Bizzey. De videoclip zoomt in op 'de wereld van VodafoneZiggo', ofwel concreter: verschillende werkgebieden van het telecombedrijf. Want in al die werkgebieden zijn extra medewerkers van harte welkom.

En voor wie het zich afvraagt: 'bijna alle' acteurs, waaronder de hoofdrolspeler, zijn daadwerkelijk werkzaam bij VodafoneZiggo. 

De video is hieronder te bekijken, gevolgd door de creditlijst en het originele nummer.

Credits:
VodafoneZiggo: Marco Leijenhorst, Ruth Ruigrok, Miranda Brandwijk, Quinte Martens, Eva Huijgen, Kübra Pampal, Fleur Ongering 
Strategie & Creatie: Kaliber Interactive, Desmond & Demian, Suzanne Kats 
Productie: Studio Studio, Cris & Jef, PostOffice, Shepherd & Fox 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie