Ook de Nederlandse Loterij zet een campagne in om nieuw talent te werven

Samen werken, samen winnen. Met die boodschap probeert de kansspelaanbieder talent op het snijvlak van technologie en marketing te werven.

Een still uit de campagnevideo
Afbeelding: aangeleverd

De Nederlandse Loterij is regelmatig in het nieuws, bijvoorbeeld rondom wettelijke beperkingen van de online gokmarkt. Deze keer zet de organisatie zichzelf in de schijnwerpers, en wel omdat het nieuwe medewerkers zoekt. 

'Nederlandse Loterij is een datagedreven en snelgroeiende organisatie. We zoeken altijd talent dat ons kan helpen bij het uitdragen van onze missie; voor een gelukkig, gezond en sportief Nederland. De krapte op de arbeidsmarkt dwingt ons nog duidelijker te vertellen wat onze maatschappelijke waarde is als kansspelaanbieder', aldus Wouter van Tilburg, manager HR bij de Nederlandse Loterij. De organisatie zegt vooral talent te zoeken op het snijvlak van technologie en marketing. 

Daarom hebben productiemaatschappij Bruut Amsterdam en recruitmentbureau EN HR solutions de campagne 'Samen werken, samen winnen' ontwikkeld. Bij de campagne hoort onder andere onderstaande video.

Uit de video moet duidelijk worden dat verschillende teams van de Nederlandse Loterij met elkaar samenwerken, en zo samen het beste resultaat boeken. Vandaar de boodschap; samen werken, samen winnen. 

'Verschillende afdelingen die betekenisvol en complex werk verrichten, weergeven in slechts 30 seconden. Dat is best uitdagend. We hebben er daarom voor gekozen de afdelingen stilistisch na te bouwen in een studio. Zo blijft de boodschap opvallend en duidelijk', vertelt Deniz Alkaç, managing director van Bruut Amsterdam. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie