De outdoorcampagne, ontwikkeld door Boomerang Agency, was zaterdag te zien bij surfpool Rif010 in Rotterdam.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
De enige, geheel subjectieve, lijst die alle andere lijsten overbodig maakt.
De humor in communicatie en campagnes wordt herontdekt. Kenners over de waarde van een goede grap en hun favoriete commercials.
Elke oude Volkswagen Golf is ook de nieuwe Volkswagen Golf van de volgende bezitter.
We trappen dit jubileumjaar waarin Adformatie 50 wordt af met de vraag: wat als creativiteit ook voor elektrisch rijden zou worden ingezet?
Het automerk wil zich als 'mobiliteitspartner' van en in het Huis van Oranje positioneren. Een pitch ging aan de keuze voor Kumpany vooraf.
Deel 3 van wekelijkse serie. Ons illustere duo mist scherpte in de nieuwe VW-commercial. ‘Ga de linkerbaan op, haal de rest in!’
Volkswagen en DentsuAchtung! spreken van een nieuw hoofdstuk in de zestien jaar durende samenwerking.