CAMPAGNEPRAAT | Ons panel is het vertrouwde Unox-gevoel een beetje kwijt en vraagt zich af of de hippe ommezwaai wel nodig is.
Met deze nieuwe campagne wil Unox laten zien dat je het warme gevoel van thuis niet alleen thuis hoeft te voelen.
Het merk pakt groots uit met de jaarlijkse traditie: een aanloop van 226 km vanaf de Duitse grens tot de 'eindplons' in Scheveningen.
De bekende oranje Unox-muts werd 25 jaar geleden geïntroduceerd tijdens de laatste Elfstedentocht en wordt 'herdacht' in een advertentie.
Er worden twee keer zoveel blikken beschikbaar gesteld die ook nog eens langer zijn, dus ook letterlijk is de 'duik' verlengd.
'Ook leidraad ontworpen die voorschrijft dat de voedzaamheid van Unox-producten goed in beeld komt.'
Live-activatie lag het afgelopen jaar op een behoorlijk laag pitje, maar online waren de mogelijkheden en aandacht enorm.
Als ambassadeur van The Glenlivet wil singer-songwriter Nederlandse tradities doorbreken om een nieuwe generatie drinkers aan te spreken.
Stichting Nieuwjaarsduiken en het Unilever-merk blikken vele duizenden liters Noordzeewater in voor thuis.