Unox start het nieuwe jaar met het gevoel van thuis en wil dat vertrouwde gevoel op een nieuwe manier laden. Met de nieuwste campagne heeft het merk gekozen om met een echt verhaal te laten zien, dat het warme gevoel van thuis overal kan plaatsvinden.
Broertjesdag
De campagne draait om de momenten die we bewust of onbewust beleven, en ons dat warme gevoel geven. In de campagne zien we Easy May in haar drukke leven bewust tijd maakt voor juist die momentjes die haar weer even thuis laten voelen. Zo maakt zij op haar ‘broertjesdag’, een keer in de twee weken, soep klaar en brengt ze deze naar haar broer. Hij woont verder weg, in een gezinsvervangend tehuis. Aangekomen bij haar broer eten ze, zoals altijd, samen een kopje soep en zie je een gelukkige Easy May, die het gevoel van thuis uitstraalt.
Emma Branderhorst
Voor de film koos TBWA\Neboko voor regisseur Emma Branderhorst. Ze maakt menselijke en universele films, veelal vanuit een vrouwelijk perspectief. 'Bij het maken van de film heb ik de authenticiteit van Easy May en haar broer Dyce continu in gedachten gehouden. Ik heb mogen werken met een echt verhaal tussen broer en zus, dat is bijzonder. Voor mij is het allerbelangrijkste dat je de onvoorwaardelijke liefde tussen broer en zus voelt. Door gedurende het hele proces, in zowel de voorbereiding als tijdens de draaiperiode, zo dicht mogelijk bij Easy May haar verhaal te blijven en alles met haar te overleggen is het echt haar verhaal.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!