Het EK en de Olympische Spelen waren niet van het scherm te slaan deze sportzomer, maar wat deed dit met de kijk- en luistercijfers?
Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
The Masterpiece: 207.000.000 cumulatief bereik, een PR-waarde van €2.900.000 en een verkoopresultaat van +1140%
'Endore' wil met grafische tenues en humor vooral het plezier en het sociale aspect van wielrennen benadrukken.
Wat is de drijvende kracht achter de succesvolle ploeg die aan de lopende band A-merken aan zich verbindt en zelfs reclameprijzen wint?
De campagne is het startsein van een samenwerking tussen de wielerploeg en sponsor die doorloopt tot 2025.
Adverteren rondom sport vergroot je naamsbekendheid, geeft je imago een boost en verhoogt je conversie
Juli is een supersportmaand, met supersportkansen bij onder andere de Tour de France. In een jaar vol sport springt deze maand er echt uit.
Hoe hebben merken het in deze sportzomer gedaan? Na het EK, de Olympische Spelen en de Tour is het tijd om de (tussen)balans op te maken.