Een effectieve pr-actie van een automaker die geen pr-afdeling heeft én de auto hier niet verkoopt.
Het automerk raadt investeerders aan om een beloning van 55 miljard dollar voor ceo Elon Musk goed te keuren. Een opmerkelijke boodschap.
De gratis reclame die Tesla jarenlang vergaarde via Musk en andere kanalen, lijkt niet meer voldoende.
Autoladerfabrikant Easee nodigt Musk uit voor een koffie om te praten over het versnellen van de energietransitie.
Een toezichthouder uit Californië wil dat Tesla zijn reclames aanpast om consumenten realistisch te informeren.
De bedrijven nemen minder nieuw personeel aan of ontslaan medewerkers. Ze verwijzen naar 'onzekere wereldwijde economische vooruitzichten.'
De rijkste persoon op aarde probeert Twitter te kopen. Musks invloed op Twitter is groot, zo blijkt uit 8 tweets van de afgelopen jaren.
Met een Tesla koop of lease je niet alleen een auto, je krijgt er een netwerk met eigen oplaadpunten bij. Dat is de usp. Maar of die klopt?
De verkoop van Tesla in Nederland kelderde dit jaar. De neergang was niet zo moeilijk te voorspellen (en dat deden we ook, in 2016).