Olivier Koning en Paul de Kock van Leeuwen willen de 'heersende vooroordelen' rondom senioren ontkrachten.
Hij neemt het stokje over van Olivier Koning, die in maart het bureau verliet. Verder is Ingrid Mostert gestart als operations director.
Even stilstaan op een drukke dag is belangrijk om daarna weer helder vooruit te kunnen, zo klinkt het.
De bureaubaas kijkt uit naar een nieuwe uitdaging in het onderwijs of de horeca. Of toch weer terug in de reclame.
Being There wil zich met het nieuwe label Being Here verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie.
Het merk pakt groots uit met de jaarlijkse traditie: een aanloop van 226 km vanaf de Duitse grens tot de 'eindplons' in Scheveningen.
De exploitant hoopt ‘de meest inclusieve en toegankelijke’ golfbanen van Nederland te realiseren.
Het nieuws is te belangrijk om je schouders over op te halen. Dat is het credo van de nieuwe tv-campagne van RTL Nieuws.
Het submerk van Dr. Oetker lanceert de campagne met als pay-off 'Great to share, too tasty to do it fair' op de Scandinavische markt.