Being There lanceert label voor interne communicatie: Being Here

Being There wil zich met het nieuwe label Being Here verder ontwikkelen en specialiseren op het vlak van interne communicatie.

Being There gaat zich onder het label Being Here nog meer richten op interne communicatie. Volgens strategy director Edward Stolze groeide het bureau de afgelopen twee jaar al flink op dit vlak. Het werkt onder meer voor ABN AMRO, Eneco, KLM, Heineken, Florius, Signify, Levi9 en Mitto.

‘Net als bij onze externe campagnes is creativiteit een heel belangrijk wapen, maar het proces, de dynamiek, het tempo en de soort teams zijn net even anders. Om onze interne communicatieklanten daar nog beter in te bedienen en verder te kunnen groeien halen we de boel nog wat nadrukkelijker uit elkaar. Iemand enthousiasmeren voor de nieuwe kernwaarden, merkkompas of het intranet is daarmee een stuk complexer dan iemand fan maken van je nieuwe sneaker.'

Being There blijft actief op gebied van ontwikkelen van merk -en activatieconcepten voor opdrachtgevers als: RTL Nieuws, Unox, Koopmans, Qredits, Dr Oetker, Eneco en Florius. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie