Crystal Clear lanceert een nieuwe campagne, de eerste uit de koker van Being There. Het bureau won eerder dit jaar de pitch van het drankmerk, dat ook op zoek was naar een nieuwe positionering. De nieuwe campagne heeft het thema 'Alles is weer Crystal Clear' en komt met een nieuw sonic brand identity door Tambr.
Lichaamshouding
De video draait om een 'Crystal Clear-moment', waar je aan toe kunt zijn op een drukke dag. Crystal Clear en Being There delen het inzicht dat je op een dag 'altijd aan staat' en ergens op de dag behoefte hebt aan een rustmoment, zodat je daarna weer fris door kunt. Die frisheid zie je af aan iemands lichaamshouding, zo luidt het idee. Dit gegeven zie je dan ook terug in de nieuwe commercial, van het strekken van de vingers en het neerzetten van het glas tot het dichtdoen van de koelkast.
De commercial is hieronder te bekijken. (Tekst loopt door onder de video)
TikTok
Crystal Clear voert de campagne niet alleen op tv, maar ook op radio, de winkelvloer en digitale kanalen (social, influencers en TikTok). Het merk Crystal Clear valt onder Vrumona, dat eigen merken (Sisi, Royal Club, Sourcy en meer) en merken in licentie (Rivella, 7up en Pepsi) produceert en verkoopt. Vrumona maakt op zijn beurt weer onderdeel uit van Heineken NV.
Credits:
Crystal Clear, Vrumona: Marieke Schoon-van der Loop, Charlotte Libaudière
Bureau: Being There
Productie: Czar, Philip de Iongh, Carolien Eversdijk
Sonic Branding: Tambr, Niels de Jong, Willemijn van Hussen, Nicky Hustinx.
Edit: Annelien van Wijnbergen
Geluid: Sound Circus, Feike de Wit, Kees Kroot
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!