CAMPAGNEPRAAT | De wisselwerking van betrouwbaar hetzelfde en de prikkelende verrassing levert ook in deze campagne weer succes op.
Verder strikt Basic-Fit zanger Claude, presenteert Plus 'kartrekkers', zoekt Rode Kruis vrijwilligers en wil Crisp 'het kleine groot maken'.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
Ook Febo, Staatsloterij, Gig Hard Seltzer en Statiegeld Nederland spelen zich in de kijker met royale inhakers.
Na het winnen van vijf Loeki’s ligt de lat hoog voor de makers van de Staatsloterij-campagne.
De campagnes waren qua invulling te materialistisch, vindt Eurojackpot. Dept maakt daarom plaats voor TBWA\Neboko.
Ook Wieden+Kennedy en Publicis Groupe Benelux sleepten een bronzen Leeuw in de wacht.
DDB Amsterdam en TBWA\Neboko gingen ook met goud naar huis. Er zijn in totaal 32 prijzen uitgereikt.
Dit jaar hebben 92.076 Nederlanders een stem uitgebracht voor de gewilde publieksprijs.