Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
‘Hoogste tijd om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.’
Sportsponsoring is voor veel bedrijven een belangrijk marketinginstrument, maar hoe zorg je voor een optimale ROI? Lees er hier meer over.
Nationale-Nederlanden kijkt met trots terug op 41ste editie NN Marathon Rotterdam.
Tijdens de NN Marathon Rotterdam zette olympisch en wereldkampioen Eliud Kipchoge duizenden handtekeningen met behulp van een robotarm.
TDE deelt de beste tips om sport en digitale mogelijkheden in te zetten voor jouw marketingdoelstellingen
Merken en organisaties willen vooruit. Dat gaat veel beter voor merken die het elke dag een stukje beter doen. Merken die ertoe doen.
Drie partijen willen sportmarketing samen meer op de kaart zetten.
'Topvoetballers realiseren zich niet hoeveel invloed ze hebben.’ Welke gevolgen heeft dit voor het voetbalsponsoring en -marketingveld?