Vind je lichtpuntje', zo nodigt Sire ons uit in hun nieuwe campagne. 'En durf te hopen'. Veel te passief volgens Mispelblom Beyer.
Interview met de Sire-voorzitter naar aanleiding van de nieuwe campagne over lichtpuntjes en hoop.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Talisia Misiedjan van A Million Faces.
CAMPAGNEPRAAT | Na wat kritische noten is ons panel toch positief: 'Lang leve het nobele werk van Sire!'
Dept en SIRE behaalde succesvolle resultaten met de 360º graden campagne: 'Waardeer het, Repareer het' tegen de weggooi-maatschappij
Interpolis krijgt goud en zilver met ‘Smoorverliefd’, Dept weet drie bronzen en één zilveren award te winnen.
Moeilijke tijden, na #DOESLIEF-campagne, vragen om dankbare & inspirerende aanpak.
Vanaf 24 december worden een week lang online video’s, tv- en radiospots ingezet die dit soort ongewenst gedrag adresseren.
Goed initiatief, maar dit gaat niet zonder meer voor een radicale gedragsverandering bij de consument zorgen.