#DOESLIEF-vervolgcampagne Sire gericht op agressie tegen hulpverleners

Vanaf 24 december worden een week lang online video’s, tv- en radiospots ingezet die dit soort ongewenst gedrag adresseren.

Jaarlijks worden er vele duizenden meldingen gedaan van verbaal of fysiek geweld tegen brandweer, politie-, ambulance- en ander hulpverlenend personeel. Een op de drie hulpverleners kreeg vorig jaar te maken met agressie. Een aantal dat in de periode rond de jaarwisseling natuurlijk alleen maar toeneemt. Sire heeft daarom besloten een succesvolle #DOESLIEF-campagne van maart dit jaar een vervolg te geven. Dit keer is de campagne niet gericht op het onaardig gedrag van Nederlanders onderling. maar op geweld en agressie tegen hulpverleners.

 

Vanaf 24 december worden een week lang online video’s, tv- en radiospots ingezet die dit ongewenste gedrag adresseren met de inmiddels populaire uitspraak #DOESLIEF. De campagne is ontwikkeld samen met Joe Public Take-Away Advertising, en in samenwerking met o.a. Publicis Groupe / Starcom, Blauw Gras en Coopr.

 

Credits Hulpverlener campagne:

Reclamebureau: Joe Public Take-Away Advertising

Mediabureau: Publicis Groupe / Starcom

PR: Coopr

Social bureau: Blauw Gras

Postproductie: The Compound

Geluid: Soundcircus, Shelley Bos (stem)

 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Jan Lul
Wat ben ik blij dat ik belasting betaal en dit moois mogelijk maak
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie