Iedereen is een belegger in nieuwe Flatex/Degiro-campagne
Flatex/Degiro en Indie Amsterdam bundelen krachten voor Europese campagne.
![Degiro](https://static.adformatie.nl/cropped/62e57ddc-5977-5490-95e9-3060067f6cbd/article/35/61/3561e7e7-682e-4a6a-b279-298006504417/opening_image/opening_image_hero/DEGIRO%20Fotografie.jpg)
![Degiro](https://static.adformatie.nl/cropped/62e57ddc-5977-5490-95e9-3060067f6cbd/article/35/61/3561e7e7-682e-4a6a-b279-298006504417/opening_image/opening_image_hero/DEGIRO%20Fotografie.jpg)
Flatex/Degiro wil groeien in Europa en mensen enthousiast maken zelf te beleggen. Met de beste tools op het meest gebruiksvriendelijke platform, voor een lage prijs, zoals de financiële dienstverlener claimt, moet dat zeker lukken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne heeft de missie om de wereld van beleggen te ontdoen van alle mythes en exclusiviteit, open en eerlijk. Zo wordt bijvoorbeeld de disclaimer 'Met beleggen kun je je inleg verliezen', niet weggemoffeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagDe campagne wordt uitgerold via de socials, tv, radio en online en gaat eind december van start in Nederland, Frankrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland (DeGiro), Duitsland en Oostenrijk (Flatex).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid