Na 14 jaar neemt het frisdrankmerk de visuele identiteit stevig op de schop. In het najaar in de USA, de rest van de wereld volgt in 2024.
Marc Oosterhout en Bastiaan Weers brengen in de serie Brand Culture de laatste inzichten in positioneren. Deel #13: Energize your brand.
Dé hamvraag van iedere Super Bowls-sponsor: komt met de status ook het succes?
'We hebben het gevoel dat het tijd is om oude regels te vernieuwen, tradities aan te passen en kerst op je eigen manier te verfrissen.'
Wat kunnen we leren van het succes van Nike en het falen van Pepsi? Pieter Paul Verheggen geeft antwoord.
Slechts een kwart vindt dat de frisdrankgiganten doen wat zij beloven op het gebied van milieuvriendelijkheid.
Alles Augmented #21 🔥Tweewekelijks het laatste nieuws over augmented reality.
In de behind the scenes-beelden is te zien hoe Messi de 'bottle flip' naar een hoger niveau tilt. Echt of nep?
Eerder deze maand zagen we dat frisdrankmerk Pepsi het roer wereldwijd omgooit, zo ziet de Nederlandse doorvertaling eruit.