Pepsi Max lanceert een wereldwijde campagne met de internationale slogan: 'Pepsi, for the love of it'. Door twee wereldberoemde voetballers tegenover elkaar te zetten, wil het merk zijn affiniteit met voetbal uiten. Pepsi legde hun skills vast, alleen fans betwijfelen of die echt zijn...
Pepsi associeert zich al langer met voetbal. Naast dat het merk al tientallen campagnes heeft gemaakt met sterspelers, is het ook sponsor van de UEFA Champions League. In deze campagne nemen Leo Messi en Mohamed Salah het tegen elkaar op met één doel: een blikje Pepsi winnen.
Bottle flip
Het verhaal gaat als volgt: de twee spelers stoppen bij een benzinestation. Daar komen ze erachter dat er nog maar één blikje Pepsi Max in de ijskast staat. De twee gaan de strijd met elkaar aan. Helaas loopt het voor hun beiden niet goed af: het blikje wordt voor hun neus weggekaapt door een voorbijganger.
Ook deelt Pepsi behind the scenes-beelden van het spotje. In het onderstaande filmpje is te zien hoe de Argentijn een 'bottle flip' maakt. Zodra hij tegen de bal schopt, landt het flesje keurig op de grond. Voetbalfans denken echter dat het filmpje nep is. Oordeel zelf maar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!