De nieuwe verpakkingslijn Hak-in-Pak heeft sterke overeenkomsten met die van Boon.
Groentemerk Hak zegt met de nieuwe verpakkingslijn de consumptie van peulvruchten te willen stimuleren.
Na 14 jaar neemt het frisdrankmerk de visuele identiteit stevig op de schop. In het najaar in de USA, de rest van de wereld volgt in 2024.
De verpakkingsindustrie en retailers zijn echt een sprong aan het maken richting digitalisering. Hoe ziet dit eruit?
Welke rol spelen verpakkingen in de toekomst? In dit artikel gaan we het hebben over packaging in de metaverse.
Angelique de Hont, MD: ‘ Als de specialist in packaging en brand identity kunnen we onze competenties internationaal verder ontsluiten.'
Een nieuwe visuele identiteit moeten merkwaarde, maar ook ‘melkwaardes’ beter uitdrukken.
Vier designexperts. Vijf stellingen over de stand van het vak. 'Meer durven is een gezamenlijke verantwoordelijkheid, van merk én bureau.'
Internationale packaging design-hotshots kwamen naar Amsterdam om het vak te inspireren. ‘Je wil niet samenwerken met een eikel.’