Overslaan en naar de inhoud gaan

Melkunie wil met nieuwe verpakkingen merkvoorkeur uitbouwen

Een nieuwe visuele identiteit moeten merkwaarde, maar ook ‘melkwaardes’ beter uitdrukken.
"Melkwaarde"
"Melkwaarde"
© Melkunie
"Melkwaarde"
"Melkwaarde"
© Melkunie

Melkunie heeft een nieuw verpakkingsontwerp ontwikkeld, met als doel de eigenheid en toegevoegde waardes van het merk en van de separate producten duidelijk te maken (bureau: PROUDdesign). Anders geformuleerd: ‘De merk- én “melkwaardes” moeten door de nieuwe visuele identiteit duidelijker naar voren komen.’

related partner content for mobile comes here
Fragment van het nieuwe melkpak
Fragment van het nieuwe melkpak Melkunie

Vrolijke zuivelwerelden

Het bureau licht het nieuwe ontwerp toe: ‘In deze aanscherping staat het ongecompliceerd genieten centraal, met de cirkel als middelpunt. Een positieve oervorm die harmonie en plezier vertegenwoordigt. Met de productnaam erin heeft het een sterk focuspunt, van groot belang op het drukke zuivelschap.

Eromheen zijn de verschillende, vrolijke zuivelwerelden gecreëerd, relevant per moment en product groep. Zo toont de melk vooral de blijheid en het goede van de koe en de vla vooral het luchtige en gezellige samenzijn. De variatie is sterk, net als de samenhang.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

"De blijheid en het goede van de koe" Jaja.
Maar zo'n versfilter is natuurlijk een geweldige uitvinding. Kun je bedorven melk toch weer drinkbaar maken. Nu nog zoiets voor beschimmelde sinaasappels en mandarijnen.
"Ongecompliceerd genieten met de cirkel als middelpunt staat centraal."
De redactie heeft het maar gewoon overgeschreven, tussen aanhalingstekens, want dit is allemaal niet meer in gewone mensentaal te formuleren.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in