Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkle goes SXSW!

Van 8 tot 17 maart 2019 vindt South by Southwest (SXSW) weer plaats in Austin, Texas. Merkle is erbij en jij kan ons volgen!
Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Merkle goes SXSW
Merkle Nederland gaat naar SXSW en deelt alle ins en outs op 26 maart tijdens een event in Rotterdam en Amsterdam!
Merkle goes SXSW
Merkle Nederland gaat naar SXSW en deelt alle ins en outs op 26 maart tijdens een event in Rotterdam en Amsterdam!

Ben jij klaar voor de toekomst van tech & marketing? Van 8 tot 17 maart 2019 vindt South by Southwest (SXSW) weer plaats in Austin, Texas. Het is ‘s werelds grootste festival over tech, digital marketing en creativiteit. Wil je weten wat er de komende maanden, nee, jaren gaat spelen? Dan moet je hier bij zijn!

Professionals, geïnteresseerden, leiders en geeks komen elk jaar in Austin samen om elkaar te inspireren, te netwerken en om rond te snuffelen in de martech-wereld van morgen. Merkle Nederland is er traditiegetrouw bij en deelt de hoogtepunten van het 10-daagse festival!

SXSW is niet te vergelijken met Nederlandse conferenties. Met tientallen locaties, duizenden sprekers en panelleden en een programma dat met gemak keuzestress oplevert, is het een serieuze klus om je dagelijkse schema te vullen met interessante sessies. Gelukkig hoef je dat niet zelf te doen. Merkle Nederland (bestaande uit Oxyma, OFS, aFrogleap, Oogst en Your Social) stuurt een speciaal SXSW team op pad en deelt de belangrijkste trends en interessantste keynotes.

Je kunt de avonturen live volgen via Instagram, onze key learnings meteen doorgestuurd krijgen via Whatsapp en als cherry on top of the American pie nodigen we je uit voor ons event waarin we je in 2 uur bijpraten over alles wat we daar gezien en geleerd hebben, zodat ook jij klaar bent voor de toekomst!

Merkle presents: The best of SXSW

Op 26 maart organiseert Merkle niet één, maar twee events! Een breakfastsessie in Amsterdam en een TexMex avondsessie in Rotterdam. Tijdens ‘The best of SXSW’-sessie deelt Merkle Nederland de key takeaways en trends die op SXSW19 voorbij komen.

Wil jij hierbij zijn? Meld je aan via onderstaande link.
aanmelden voor breakfastsessie in Amsterdam op 26 maart
aanmelden voor avondsessie in Rotterdam op 26 maart

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Merkle Nederland

Bij Merkle helpen we de mooiste merken en bedrijven onweerstaanbare persoonlijke klantervaringen over platformen en apparaten heen te creëren, die leveren wat klanten willen, verwachten en hen af en toe zelfs verrast. We combineren CRM, Media en Creativiteit om marketing echt mensgericht te maken. Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle is onderdeel van dentsu.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in