Mora en Vegetarische Slager gaan bij verpakking vegetarische snacks voor groen
Het werd vorig jaar september al aangekondigd, maar nu liggen de eerste producten die voortkomen uit de samenwerking tussen Mora en de Vegetarische Slager in de schappen. Het gaat om vegetarische kipkorn, kroketten en bitterballen.
Het verpakkingsdesign is opvallend groen, zeker in vergelijking met het Mora-oranje van de traditionele vleesproductverpakkingen. PROUDdesign, dat tekende voor het ontwerp, zegt met dat groen een ‘duidelijk plantaardig signaal’ af te willen geven. Het bureau: ‘Dat wordt versterkt door natuurlijke, gestempelde en handgeschreven typografie. Door deze in de inmiddels herkenbare ‘Mora-label-vorm’ te plaatsen past hij ook goed binnen het grote Mora assortiment.’ (Daar geven oranje-crèmekleurige labels de frituur producten aan en oranje-blauwe labels die voor de oven.)
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDouble branded
Net als bij andere samenwerkingen die de Vegetarische Slager aanging, gaat het hier ook om een double branded product. Logo’s van Mora zowel als van de Vegetarische Slager staan prominent on pack.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid