Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Digital Design maakt zich los van branchevereniging DDA en gaat verder als zelfstandige organisatie

Na twee jaar onder de vlag van branchevereniging Dutch Digital Agencies gaat Dutch Digital Design zelfstandig verder.
DDD
DDD

De scheiding vindt volgens de betrokkenen plaats ‘in goed overleg’. Waar mogelijk trekken de beide organisaties samen op. Ruim twintig digitale bureaus hebben zich inmiddels aangesloten als partner bij de nieuwe organisatie.

related partner content for mobile comes here

Het initiatief werd in 2014 opgezet door Bert Hagendoorn met als doel de zichtbaarheid van het beste Nederlandse digitale werk te versterken. In de afgelopen jaren leverde dat volgens Hagendoorn één miljoen euro op aan mediawaarde, wist Dutch Digital Design tienduizend volgers te binden op sociale media en was men deelnemer aan ruim dertig events.

Dutch Digital Design legt een vergrootglas op de Nederlandse winnaars bij internationale awards en er voert lobby voor sprekersplekken op events - waar mogelijk in combinatie met handelsmissies. Een redactie verzorgt publicaties op eigen kanalen en via mediapartners als The Drum. Ook krijgt de eigen website binnenkort een overzicht van cases.

Iedereen kan interactief werk aanmelden via de website. Een 20-koppige vakjury, samengesteld uit afgevaardigden van de partnerbureaus, beoordeelt de inzendingen.

 

Partnerbureaus

De bureaus die zich nu hebben aangesloten, zijn: ACHTUNG! / Kraftwerk, Born05, Build In Amsterdam, Clever°Franke, Code D'Azur, DDB Unlimited, Greenberry, Grrr, Handmade, MediaMonks, Mirabeau, Momkai, Nok Nok Studio, Resn, Resoluut, Robot Kittens, RONIN Amsterdam, Superhero Cheesecake, This Page Amsterdam, Vruchtvlees en Your Majesty.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in