Overslaan en naar de inhoud gaan

Jägermeister komt met carnavalsregels voor iedereen boven de rivieren

Steeds meer mensen uit de Randstad vieren carnaval. Heel erg leuk, maar er zijn een aantal ongeschreven regels. Jägermeister legt ze uit.

Likeurmerk Jägermeister haakt in op carnaval met campagne over feestregels. Steeds meer buitenstaanders komen naar het zuiden voor het festijn, alleen zij zijn vaak niet op de hoogte van de ongeschreven regels. Om irritaties bij zuiderlingen te voorkomen komt Jägermeister met een oplossing. 

related partner content for mobile comes here

De campagne, opgezet door Dorst & Lesser, laat aan importfeestvierders zien wat de ongeschreven regels zijn. Hiervoor strikt Jägermeister de Nederlandse cabaretier Steven Brunswijk. Hij komt uit Brabant en geeft buitenstaanders een lesje. 

De eerste video uit de reeks bestaat uit de drie belangrijkste regels. De overige vijf spotjes verschijnen de komende weken online. 

‘Met deze campagne willen we de verbindende factor die carnaval heeft, vieren. Net als ons product brengt carnaval mensen van diverse pluimage bij elkaar. Dat zorgt voor sfeer, gezelligheid en positiviteit in de cafés, bars en clubs van de stad’, aldus Kas Knikkink, brand manager bij Jägermeister Nederland.

Ook Bavaria haakt in op het feest. Het merk lanceerde onlangs een campagne waarin het op zoek gaat naar carnavalshelden. Sjefke Vaeren, bekend van de #carnavelvrij-commercial van vorig jaar, roept carnavallers op om alle ‘Sjefkes’ in ieders vriendenkring te nomineren. 

Credits

Bureau: Dorst & Lesser
Verantwoordelijk bij klant: Kas Knikkink 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in