Ook reisaanbieder Better Places, Ohra en VVV Cadeaukaart lanceren deze week opvallende campagnes.
Dit werd bekendgemaakt tijdens de Dag van de Audio.
Na 10 jaar zegt ze toe te zijn aan nieuwe werkavonturen en frisse uitdagingen.
De verzekeraar lanceert op Dierendag een nieuwe campagne (door Joe Public) met doemdenkers Roos & Matthijs in de hoofdrol.
Verzekeraar introduceert na 10 jaar nieuw duo Matthijs & Roos. ‘Niks vervlakking, gewoon écht goeie reclame’, aldus bureau Joe Public.
Verzekeraar gaat over op nieuw campagneconcept, opnieuw met Joe Public, dat ook de afscheidscampagne voor Ohra-koppel Rob en Els maakte.
De verzekeraar brengt haar flexibele zorgverzekering, met Fysio Meeneemservice, voor 2022 onder de aandacht.
In de videoreeks strijden merken als Ohra en PostNL, met behulp van Youtubers Nesim en Qucee, om de gunsten van een jonge werkzoekende.
De commercial, die zich afspeelt in een corona-teststraat, draait dit keer om de Autoverzekering van de verzekeraar.