Ohra presenteert zijn tweede tv-commercial met stresskippen Roos en Matthijs in de hoofdrol. In het reclameconstruct van de verzekeraar, dat eerder dit jaar werd geïntroduceerd, kijken we naar een jong stel dat regelmatig in paniekerige situaties verkeert.
De eerste tv-commercial in maart lijkt goed te worden gewaardeerd, gezien een recente nominatie voor de Dutch Creativity Awards en Gouden Loeki. De campagne is bedacht en ontwikkeld door Joe Public, sinds 2011 het vaste bureau van Ohra.
Roos in paniek
In de nieuwe tv-commercial, die niet toevallig gelanceerd wordt op Dierendag, maakt Roos zich zorgen om haar hondje Max, die iets aan z'n pootje heeft. Ze schiet direct in paniek en ziet desastreuse gevolgen voor zich, tot ze door vriend Matthijs wordt gewezen op de voordelen van hun huisdierenverzekering - van Ohra uiteraard.
Roos & Matthijs hebben het reclamestokje overgenomen van Rob & Els, die de laatste tien jaar in liefst 27 tv-commercials van Ohra te zien waren. Met het nieuwe stel switcht Ohra van pechvogels naar doemdenkers, waarmee het 'een breder spectrum' van zijn dienstenpakket onder de aandacht wil brengen.
In november volgt een nieuw 'zorgcampagne', meldt Joe Public. De nieuwe campagne wordt naast televisie uitgerold op de radio, in online video en een serie 3D-animaties. Bekijk 'm hieronder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!