Ohra lanceert, inspelend op de actualiteit van het thuiswerken, een nieuwe campagne over de flexibele zorgverzekering die het voor 2022 biedt. De verzekeraar stelt dat klanten vanaf dan het hele jaar hun eigen keuzes kunnen maken, omdat Ohra zegt te begrijpen dat klanten bij het kiezen van een zorgverzekering niet altijd vooruit kunnen kijken.
De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Take-Away Advertising.
Onverwachte gebeurtenissen
In de commercial, met opnieuw het bekende Ohra-stel Rob & Els in de hoofdrol, is Rob die een verrassing wacht en daar niet zonder lichamelijk ongemak vanaf komt. De zorgverzekeraar licht met de commercial de zogenoemde Fysio Meeneemservice uit.
Volgens Ohra kunnen klanten voor een kleine bijbetaling hun overgebleven fysiobehandelingen meenemen naar volgend jaar.
De commercial
Campagne-uitrol
De 360°-campagne die verder bestaat uit OLV, social content, online display en radio.
Lees ook: Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!