Als vervolg op de Ohra-leenautoverzekeringscampagne lanceert de verzekeraar nu een campagne rondom de Ohra Autoverzekering. In de nieuwe campagne is het het bekende pechvogelstel, Rob en Els, dat wederom schittert in blunders. De campagne, die zich afspeelt in een corona-teststraat, is ontwikkeld door het vaste bureau van de verzekeraar, Joe Public.
Boodschap
Volgens Brenda Gerritsen, manager merk, communicatie en social bij Ohra, is de boodschap dat de auto bij Ohra goed verzekerd is, tegen een betaalbare premie. ‘En met de service van de Ohra App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen.’
Inhaken op actueel fenomeen
Creatief directeur Antoine Houtsma van Joe Public vindt het mooi om te zien hoe Ohra het opnieuw aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. ‘Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op het corona-fenomeen de teststraat.’
De Ohra-commercial
Campagne-uitrol
De campagne wordt uitgerold op tv, radio, en ondersteund met online video’s, social media en online acties.
Lees ook: Tony's en Brewdog maken samen bier, dat had niet gehoeven
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!