Ook Randstad, GVB, Porsche en Longfonds presenteren opvallend creatief werk.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Menno van der Steen van SilverLabs analyseert wat een advertentiemodel op Netflix kan opleveren. Waarom is dit er nog niet in Nederland?
Apple werkt al tijden aan een goedkoper videostreamingsabonnement met advertenties. Netflix boekt succes met zo'n abonnement.
De streamingreus geeft het goedkopere, reclame-ondersteunde abonnement daarom een belangrijkere rol in zijn strategie.
De eerste inhakers na de nederlaag in de halve finale van het EK voetbal verschenen snel. Netflix scoorde snel en goed. Een overzicht.
Dentsu Creative (e.a.) en MediaMonks halen de eerste Leeuwen voor Nederland binnen.
Het is voor het eerst dat Netflix één advertentiecampagne aan kijker in negen landen gaat vertonen.
De streamingdienst verwelkomde eind 2023 miljoenen nieuwe abonnees en gaat nu ook live sport uitzenden.