Premium

Inhakers na nederlaag: Netflix NL moet even niks hebben van Engelsen

De eerste inhakers na de nederlaag in de halve finale van het EK voetbal verschenen snel. Netflix scoorde snel en goed. Een overzicht.

Voor de halve finale van Oranje bij het EK Voetbal was er een groot aantal merken dat inhaakte op de wedstrijd tegen de Engelsen, zie ook het overzicht van Adformatie. 

Inhaken op een nederlaag vraagt over het algemeen wat meer moed. Kort na de wedstrijd stal Netflix de show met een eenvoudige post op Instagram .

Netflix: als je bepaalde collega's the day after even niet wil spreken
 


Plus ziet er het voordeel maar van in

Plus was de eerste supermarkt die uitpakte met een EK-campagne. Het presenteerde de 'Buurthempies', en Wesley Sneijder en Wesly Bronkhorst brachten een speciaal nummer uit.

Plus was ook de eerste supermarkt die met een filmpje afscheid nam van het EK. Het eindigde uiteraard met het voordeel van Plus. 


Echt Hema

Hema deed het geheel passend in de stijl van zijn merkcommunicatie en hield het praktisch en humoristisch.

 

Als de Oranjebewaarder even niet oplet....

Jumbo neemt met een droevig juichhesje afscheid van het EK. De Oranjebewaarder lette even niet op in de laatste seconde van de regliere speeltijd.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Jumbo (@jumbo)

 

Troostvoer bij Domino's

Domino's volgde het EK goed dit jaar op de socials. Na de uitschakeling rest er niets anders dan een vette troostmaaltijd.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie