Overslaan en naar de inhoud gaan

Inhakers na nederlaag: Netflix NL moet even niks hebben van Engelsen

De eerste inhakers na de nederlaag in de halve finale van het EK voetbal verschenen snel. Netflix scoorde snel en goed. Een overzicht.
inhakers
inhakers

Voor de halve finale van Oranje bij het EK Voetbal was er een groot aantal merken dat inhaakte op de wedstrijd tegen de Engelsen, zie ook het overzicht van Adformatie. 

related partner content for mobile comes here

Inhaken op een nederlaag vraagt over het algemeen wat meer moed. Kort na de wedstrijd stal Netflix de show met een eenvoudige post op Instagram .

Netflix: als je bepaalde collega's the day after even niet wil spreken
 


Plus ziet er het voordeel maar van in

Plus was de eerste supermarkt die uitpakte met een EK-campagne. Het presenteerde de 'Buurthempies', en Wesley Sneijder en Wesly Bronkhorst brachten een speciaal nummer uit.

Plus was ook de eerste supermarkt die met een filmpje afscheid nam van het EK. Het eindigde uiteraard met het voordeel van Plus. 


Echt Hema

Hema deed het geheel passend in de stijl van zijn merkcommunicatie en hield het praktisch en humoristisch.

 

Als de Oranjebewaarder even niet oplet....

Jumbo neemt met een droevig juichhesje afscheid van het EK. De Oranjebewaarder lette even niet op in de laatste seconde van de regliere speeltijd.

 

Troostvoer bij Domino's

Domino's volgde het EK goed dit jaar op de socials. Na de uitschakeling rest er niets anders dan een vette troostmaaltijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in