Alain Clark en Babs hebben het nummer 'In beweging' gemaakt voor de campagne, die duurt tot en met 31 januari.
Conducteur Linda pakt de hoofdrol in de nieuwe NS-commercial die zich focust op het aantrekken van nieuw personeel. De NS zoekt 250 mensen.
Code d'azur, Wanted5 en de IT-afdeling van de NS hebben samen een bijzondere wervingscampagne opgezet die start in Eindhoven.
De NS wil een 'breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt' zijn. Yune neemt het stokje van Johnny Wonder over.
NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en trekt daarvoor samen op met TBWA\Neboko.
Door het coronavirus zijn onze routines veranderd en liggen onze ritmes minder vast, zegt de NS in nieuw reclamespotje.
Gespot talent Sanne Abalain bedacht Succes@NS vlogs en zorgde ermee voor meer openheid binnen de grote organisatie.
Het prijswinnende bureau volgt N=5 op en gaat de externe campagnes verzorgen voor het Nederlandse spoorwegbedrijf.
Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.