Overslaan en naar de inhoud gaan

NS kiest voor TBWA\Neboko

Het prijswinnende bureau volgt N=5 op en gaat de externe campagnes verzorgen voor het Nederlandse spoorwegbedrijf.
Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Ivo Steffens (NS)
Rik Ledder (TBWA\Neboko) en Ivo Steffens (NS)

De NS heeft na een intensief aanbestedingsproces haar reclamediensten gegund aan TBWA\Neboko. 

related partner content for mobile comes here

Het Nederlandse spoorwegbedrijf maakt bekend dat het de afgelopen maanden heeft gezocht naar de meest geschikte partner om N=5 op te volgen, dat vijf jaar lang het vaste bureau was. Van TBWA\Neboko wordt nu verwacht dat het met een agile manier van werken en een intensieve samenwerking, alle externe campagnes gaat verzorgen. 

'Samen invulling geven aan het merk NS'

Ivo Steffens, directeur Commercie-IT NS over de nieuwe uitdaging van het merk NS: ‘We hebben sinds 2015 samen met N=5 enorme stappen gezet met ons merk. Nu staan we voor een nieuwe uitdaging. We willen de Nederlandse Spoorwegen ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. Van het grootste belang is dat we een gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reis bieden voor onze reizigers. We hebben er alle vertrouwen in dat we hier samen met TBWA\Neboko op een creatieve manier invulling aan kunnen geven voor ons merk.’

Rik Ledder, ceo TBWA\Neboko voegt daaraan toe: ‘Mobiliteit speelt een essentiële rol in onze maatschappij, waarbij het dagelijks leven steeds dynamischer wordt. Zeker in deze tijden vraagt dat om een creatieve en inspirerende campagne-aanpak. We kunnen niet wachten om samen met NS te bouwen aan een mooie toekomst.’

'Rake doorvertaling merkpositionering'

Steffens: ‘In de laatste fase van de bureaupitch presenteerden drie bureaus zich aan NS met als uiteindelijke winnaar TBWA\Neboko. Alle drie de bureaus hebben kwalitatief zeer sterke concepten gepresenteerd. Uiteindelijk hebben we gekozen voor TBWA\Neboko vanwege de rake doorvertaling van onze merkpositionering.’

De organisaties maken bekend dat de komende tijd de samenwerking tussen NS en TBWA\Neboko verder wordt vormgegeven waarna de nieuwe koers gezamenlijk afgestemd en ingevuld wordt.

Lees ook: De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\NEBOKO als global agency

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Henny Nieuwenhuis

Ik gun het nieuwe bureau het van harte, maar wat is het sneu voor N=5. Wat een prachtig werk hebben ze gemaakt voor NS. Een prachtig merk tot gevolg. Alleen op basis daarvan zou iets meer loyaliteit van de NS niet misplaatst zijn. De gemiddelde klant - bureau relatie wordt nog steeds korter. Jammer voor beide partijen.

Roy Boersema

Lekkere dutch angle op de persberichtfoto. :')

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in