Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Coolblue - Gewoon doen

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Still uit video
Still uit video

Het veelgeprezen Coolblue staat bekend om zijn ijzersterke marketing en is er opnieuw in geslaagd om alle aandacht naar zich toe te trekken. Dit keer niet met zijn originele verpakking of giga snelle service, maar met hun eigen track. Een heerlijke zomer tune van de Coolblue Boys. En dat klinkt lekkerder dan je verwacht, want het is best wel catchy met dat typische Coolblue deuntje erin verwerkt. 

related partner content for mobile comes here

Lekkere beats

Marlin en Shaqueel bezorgen naast wasmachines, koelkasten en een glimlach, ook lekkere beats. Samen vormen ze het iconische duo Marlin. & Shqq en zijn ze deze zomer terug met ‘Gewoon, doen’. Een ode aan Coolblue. Deze track ontstond door het spelen met wat muziek tijdens een interne podcast van Coolblue, het nummer sloeg zo aan bij alle medewerkers van Coolblue dat ze besloten het uit te brengen. En niet alleen de Coolblue medewerkers zijn fan. Ook een aantal influencers op TikTok hebben de smaak te pakken en doen het bekende dansje uit de clip na. Een slimme manier om zo je nummer de wereld in te lanceren.  

Al jarenlang weet Coolblue zijn klanten tevreden te houden door hun ijzersterke service. Of het nu bezorgen op vier hoog is of rijden van Tillie tot aan Amsterdam, zij doen het gewoon. Probeer deze track nu maar eens uit je hoofd te houden, gewoon doen. 

Marlin. & Shqq - Gewoon, doen (Officiële Videoclip)

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in