Ivo Steffens (NS): ‘We zijn meer dan alleen een trein’
Recent werd de eerste merkcampagne van NS en TBWA\Neboko gelanceerd. Na vijf jaar samen te hebben gewerkt met N=5, was het TBWA dat er vorig jaar na een pitch met de winst vandoor ging. NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en daar moet het Amsterdamse bureau mede voor gaan zorgen.
Met de campagne ‘Waar ga jij naartoe vandaag’, waarin Froukje de hoofdrol speelt, speelt de vervoerder in op het door corona veranderde reisgedrag en de flexibele reiziger. Volgens Ivo Steffens, directeur commercie, is het juist nu we minder met de trein reizen, voor NS belangrijk in contact te blijven met reizigers. ‘We staan op een kantelpunt, maar met de blik vooruit. Je kunt nu langzaam weer de stap meer naar voren zetten’, zegt Steffens, doelend op de versoepelingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid???