Overslaan en naar de inhoud gaan

Ivo Steffens (NS): ‘We zijn meer dan alleen een trein’

NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en trekt daarvoor samen op met TBWA\Neboko.
Ivo Steffens (links) en Rik Ledder.
Ivo Steffens (links) en Rik Ledder.
Ivo Steffens (links) en Rik Ledder.
Ivo Steffens (links) en Rik Ledder.

Recent werd de eerste merkcampagne van NS en TBWA\Neboko gelanceerd. Na vijf jaar samen te hebben gewerkt met N=5, was het TBWA dat er vorig jaar na een pitch met de winst vandoor ging. NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en daar moet het Amsterdamse bureau mede voor gaan zorgen.

Met de campagne ‘Waar ga jij naartoe vandaag’, waarin Froukje de hoofdrol speelt, speelt de vervoerder in op het door corona veranderde reisgedrag en de flexibele reiziger. Volgens Ivo Steffens, directeur commercie, is het juist nu we minder met de trein reizen, voor NS belangrijk in contact te blijven met reizigers. ‘We staan op een kantelpunt, maar met de blik vooruit. Je kunt nu langzaam weer de stap meer naar voren zetten’, zegt Steffens, doelend op de versoepelingen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

???

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in