Overslaan en naar de inhoud gaan

Ikea X Mud Jeans: Brands Accelerate Change

VIDEO In Sustainable Brand’s New World gaan merkeigenaren het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten.
Bert van Son, Annemarije Tillema, Harm Edens en Alberic Pater
Bert van Son, Annemarije Tillema, Harm Edens en Alberic Pater
Bert van Son, Annemarije Tillema, Harm Edens en Alberic Pater
Bert van Son, Annemarije Tillema, Harm Edens en Alberic Pater

Als ‘spin-off’ van de uitverkiezing van ‘Het SBI-Initiatief van het Jaar’, brengt Sustainable Brand Index (SBI), in samenwerking met Adformatie een serie gesprekken tussen ‘groene’ merkeigenaren van verschillende pluimage.

related partner content for mobile comes here

In de derde aflevering treffen Alberic Pater (Ikea) en Bert van Son (MUD Jeans) elkaar. Onder leiding van Harm Edens gaan zij het gesprek aan over de duurzame transities waar ze middenin zitten. Annemarije Tillema van Sustainable Brand Index schuift ook aan. (Video hieronder.)

Sustainable Brand Index en Adformatie brengen: Sustainable Brand's New World (3)

Educatief karakter

Annemarije Tillema, country manager bij SBI, zegt dat het doel van de award, ‘Initiatief van het Jaar’, het aanmoedigen van duurzaamheidswerk is. De content-spin-off ‘Sustainable Brand’s New World’ heeft een educatief karakter, zegt ze: ‘De jury zag tijdens de jurymeetings begin 2021 veel interessante en inspirerende content voorbijgekomen. De behoefte ontstond om die verhalen te delen om zodoende brand owners in Nederland geïnspireerd te laten raken en versneld in actie te laten komen om relevant te communiceren in de nieuwe – post-corona – wereld.

Meer Sustainable Brand’s New World? Zie agenda:

Al gepubliceerd:

24 mei 2021: Ine Stultjens (Auping), Ellyne Bierhagen (Reflower) en Sander Veenendaal (Heldergroen)

1 juni 2021: Bibianne Roetert (Unox), Nicole Freid (HAK) en Leontine Gast (The Terrace)

 

Volgende en laatste aflevering:

15 juni 2021: Ruud Zanders (Kipster), Joost Jetten (Logitech) en Roderick Mirande (Adformatie)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in