HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
CAMPAGNEPRAAT | Marktplaats investeert in goede creatie, kiest een scherp inzicht, is consistent en raakt de doelgroep in het hart.
Verder lanceren RIVM (Havas Lemz), Kamer van Koophandel (N=5), ANWB (Fitzroy) en Marktplaats (Happiness) opvallend creatief werk.
'Veel ouders voelen de druk om hun kinderen het nieuwste speelgoed cadeau te geven.'
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
De marktplaats moet de omzet uit online verhogen van ongeveer dertig naar vijftig procent.
Bureaus en YouTubers mochten in totaal vijf prijzen in ontvangst nemen.
Oprichters zijn Iris Minnema, Daan de Raaf, Joey Boeters en Nik Sluijs. De laatste twee zijn na 10 maanden vertrokken bij Fitzroy.