Een nieuwe blik op kijktijd: welke nieuwe inzichten geeft het NMO-kijkonderzoek en wat zijn de implicaties? Een analyse van GroupM.
Screenforce stelt de prognose voor heel 2023 bij en verwacht dat de markt dit jaar tussen de 4 en 6 procent gaat krimpen.
Het jaar van herstel werd het jaar van historische records.
SKO Jaaroverzicht 2021: NPO marktleider in 2021.
GroupM over het turbulente tv-jaar 2019, de kijktijd, connected tv, de nu woedende talkshowoorlog en de verwachtingen voor 2020.
Adverteerder niet de winnaar in tv-strijd door versnipperde budgetten voor soortgelijke bereiksperformance.
We kijken het meest naar sportreportages op mobiele devices, blijkt uit een nieuwe rapportage van SKO.
Alle zenders profiteren van daling RTL, Veronica compenseert 'zorgwekkende' daling SBS6.
Tv-exploitanten moeten steeds harder knokken om de daling van kijkcijfers tegen te gaan, concludeert GroupM uit cijfers van Q1 2019.