Na ruim vier jaar beëindigt Zilveren Kruis zijn samenwerking met FHV BBDO, dat destijds het account na 12 jaar overnam van DDB & Tribal Amsterdam.
Challengers-mentaliteit
'Ondanks het feit dat wij marktleider zijn, hechten wij veel waarde aan onze challengers-mentaliteit', stelt Walter de Reus, manager merk Zilveren Kruis. 'Dit zochten we ook in ons nieuwe bureau. Wij geloven dat Fitzroy hiervoor de juiste partner is, omdat zij ons uitdagen om een stevig merk neer te zetten. Het liefst met cross-mediale campagnes die helpen bij het waarmaken van onze "raad en daad"-belofte.'
'De markt van zorgverzekeraars gaat een interessante tijd tegemoet', vertelt Jur Baart, eigenaar Fitzroy. 'Om onderscheidend te zijn is het belangrijk om op innovatieve wijze mensen te helpen met het maken van hun keuzes in zorg en gezondheid. Zilveren Kruis doet dat nu al met bijvoorbeeld app de Vakantiedokter. Wij willen Zilveren Kruis helpen om niet alleen marktleider te zijn, maar ook mentaal marktleiderschap uit te dragen.'
De eerste resultaten zullen deze zomer te zien zijn.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!