Waargebeurde verhalen in Vodafone-campagne

Achtung en They hebben voor Vodafone een campagne ontwikkeld voor Vodafone, gebaseerd op waargebeurde verhalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jaarlijks doen 55.000 mensen bij Vodafone melding van een kapotte of verloren telefoon. Terugvinden, blokkeren, het verzekeren van je smartphone of het behouden van gegevens, Vodafone heeft er producten voor die met deze campagne onder de aandacht worden gebracht. In samenwerking met ACHTUNG! bedacht THEY een geïntegreerde campagne gebaseerd op de waargebeurde verhalen van Vodafone-klanten.

Via social media is Vodafone op zoek gegaan naar deze verhalen, die vervolgens zijn gebruikt in de uitingen. Zo zien we bijvoorbeeld in de TV-commercial het waargebeurde verhaal van klant Eibert Draisma. Gedramatiseerd in beeld gebracht door regisseur Arne Toonen (productiemaatschappij Hazazah).

Online ging de campagne van start op . 100 smartphones werden opzettelijk verloren in Nederland. En gevolgd. Want wat gebeurt er allemaal met een smartphone als deze kwijtraakt? Dit is te zien in een reconstructie.

Hier de eerste commercial.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie