Vier bureaus op shortlist Rabobank

O&M, TBWA\Neboko, Kingsday en Lemz mogen pitchen op het Rabobank-account.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met deze vier bureaus zijn eerst juridische en financiële details afgestemd, voordat Rabobank met hen het pitchproces wilde beginnen.

Dat melden goed ingevoerde bronnen.

De betreffende bureaus geven geen commentaar en Stefan Wink, advertising manager Rabobank Nederland, zegt nog niets te kunnen bevestigen.

Half maart maakten Rabobank en N=5 na vijf jaar de samenwerking te hebben beëindigd. De samenwerking verliep naar tevredenheid en het afscheid werd genomen in goed overleg, zo werd gemeld.

Rabobank lichtte het uiteengaan als volgt toe: &;De markt vraagt om andere communicatie. Daarvoor is wat betreft Rabobank een ander samenwerkingsmodel en een andere koers nodig. De uitgangspunten die daarbij zijn geschetst passen niet bij de visie en werkwijze van N=5.’

Marie-Christine Reusken, woordvoerder Rabobank, voegde daaraan toe: &;Wat een ander samenwerkingsmodel precies moet inhouden is op het moment onderwerp van intern beraad. Vier uitgangspunten staan daarbij centraal: focus op creatie, openheid en samenwerking tussen alle partijen in de de keten, transparantie en resultaatgerichtheid en rechtstreekse contractering van producenten.&;

De meest recente Rabobankcommercial die nog is gemaakt door N=5

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie