Vaag persbericht

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Meedinger voor het vaagste persbericht van het jaar.
Aankondiging van een persconferentie:

VJ Jeroen Post en directeur CBR starten voorlichtingscampagne
Amsterdam - Jeroen Post (TMF VJ) en Ferry Meijer (directeur CBR) zullen op maandag 9 mei het startsignaal geven voor de voorlichtingscampagne “Weet wat je doet als je een paard ontmoet”?. De campagne is gericht op weggebruikers, waarbij het accent ligt op de leeftijdsgroep van 16 tot 25 jaar. Tijdens de bijeenkomst ontvangt u nadere (achtergrond)informatie. Er zijn diverse momenten om beeldmateriaal te maken.

Voorlichtingscampagne waarvoor? 
Ontmoetingssites voor paardenliefhebbers, actie voor "Breng het paard en wagen terug op de weg", hoe om te gaan met edele dieren?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie