Premium

Unox laat zien 'hoe je extra ballen in je soep scoort'

Met de commercial lanceert Unox drie nieuwe soepen, waaronder een tomatensoep met extra gehaktballen

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ontwikkelde de campagne.

In de nieuwe film &;Plassen stampen&; is een jongetje te zien, die op een zonnige dag naar huis loopt. Onderweg stampt hij in plassen, rolt hij door bosjes en maakt hij zich extra nat in de hoop van zijn moeder een extra gehaktballetje in zijn soep te krijgen.

De titelsong werd speciaal voor de commercial geschreven door Okke Punt, bekend van zijn deelname aan het npo-programma &;De Beste Singersongwriter van Nederland 2015&;.

De campagne ging 19 oktober live en wordt ondersteunt in print.

Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Creatieve directie: Dennis Baars & Erik Falke
RTV producer: Kelly Splinter
Productiemaatschappij: Bonkers
Regisseur: Michael Wong
Executive producer: Saskia Kok
Producer: Jan Jinek
Director of Photography: Olivier Cariou
Steadicam Operator: Joerg Widmer
Editor: Annelien van Wijnbergen / Kapsalon
Grader: Jean-René Nébot
Online: Ton Habraken / The Ambassadors
Geluid: Feike de Wit / Soundcircus

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie