De overname werd eerder al bekend gemaakt. Op Koningsdag werd de deal al officieus gevierd met een groot BiFi-feest op de Amsterdamse grachten.
Vijf miljoen BiFi-worstjes
Bart de Vuijst, Sales Director bij Jack Link's: 'De laatste jaren is BiFi in Nederland te veel onder de radar geweest. Wij willen het merk - en daarmee de totale categorie - laten groeien.'
Toch worden in Nederland jaarlijks ruim vijf miljoen BiFi-worstjes gegeten en kent het snackworst-segment nog altijd een groei. BiFi was verantwoordelijk voor 75 procent van deze groei en zag vorig jaar zijn omzet stijgen met 14 procent.
Met de overname komt er een nieuwe website, facebookpagina, samplings en vanaf juni een nieuwe commercial. 'Wij kijken er naar uit om mensen te verrassen met BiFi. De trouwe mascotte van het merk - het BiFi BEEST - krijgt een prominentere rol in de vernieuwde communicatiestrategie. Maar je moet niet met hem sollen. Dat maakt het BiFi BEEST een veelzijdig figuur', aldus Niko Stachos, Marketing Director bij Jack Link's.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!