Schoonmaakbranche werkt aan het imago
De Nederlandse schoonmaakbranche had in 2001 een omzet van 2,7 miljard euro. Er werken zo’n 200.000 mensen in 5.000 schoonmaak- en 3.200…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is daarmee een van de grootste bedrijfstakken in Nederland. Maar de branche voelt zich miskend en genegeerd. Het werk wordt door buitenstaanders gezien als zwaar, ondergewaardeerd en slecht betaald. Terwijl de betrokkenen daar zelf anders over oordelen. Vandaar dat er vorige week een imagocampagne is gestart die vijf jaar gaat duren om duidelijk te maken dat het een activiteit van belang is. De boodschap is: ‘de schoonmaker maakt het mogelijk’ en wordt via billboards, tv- en radiocommercials duidelijk gemaakt. Voor meer informatie kijk op www.schoonmaakwereld.nl.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid