Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoonmaakbranche werkt aan het imago

De Nederlandse schoonmaakbranche had in 2001 een omzet van 2,7 miljard euro. Er werken zo’n 200.000 mensen in 5.000 schoonmaak- en 3.200…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is daarmee een van de grootste bedrijfstakken in Nederland. Maar de branche voelt zich miskend en genegeerd. Het werk wordt door buitenstaanders gezien als zwaar, ondergewaardeerd en slecht betaald. Terwijl de betrokkenen daar zelf anders over oordelen. Vandaar dat er vorige week een imagocampagne is gestart die vijf jaar gaat duren om duidelijk te maken dat het een activiteit van belang is. De boodschap is: ‘de schoonmaker maakt het mogelijk’ en wordt via billboards, tv- en radiocommercials duidelijk gemaakt. Voor meer informatie kijk op .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in