Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van Kooten communicatiemanager van het jaar

Issuemanager Tim van Kooten van Shell is verkozen tot communicatiemanager van het jaar 2002. Van Kooten ontving de prijs voor de corporate…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens juryvoorzitter Ben Warner vervult Van Kooten met de campagne een voorbeeldrol op het gebied van social responsibility. ‘Door de kwetsbare opstelling van Shell kent de campagne ook een hoge externe risicofactor. Een aspect dat wij zwaar hebben laten meewegen in de keuze’, aldus Warner.

related partner content for mobile comes here

De juryvoorzitter liet overigens weten dat de verkiezing een nek-aan-nekrace was geweest tussen Saskia ter Kuile, verantwoordelijk voor het in- en externe communicatiebeleid van het Reinier de Graaf-ziekenhuis, en Tim van Kooten. Ter Kuile, die, aldus de jury ‘goed vakwerk levert met beperkte middelen’, kreeg daarom een eervolle vermelding.
Tim van Kooten ontving voor zijn inspanningen de prijs, de ‘Röhring’ uit handen van de voorzitter.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in